38 razlogov, zakaj potrebujete strokovnjaka za družbene medije
Dobrodošli v 21. stoletju, kjer samovozeči avtomobili niso več oddaljena znanstvenofantastična fantazija, otroci imajo pametne telefone v predšolskem obdobju, za uspešno poslovanje pa MORATE biti na družbenih omrežjih!
Ne glede na to, ali imate zaposlenega strokovnjaka za družbene medije ali sodelujete z agencijo, je trženje socialnih medijev ključnega pomena za uspeh vsakega sodobnega podjetja. Ko najamete strokovnjaka za družbene medije, najamete nekoga z večplastnim znanjem, ki ima moč, da vaše podjetje dvigne navišji nivo.
Tu je 38 razlogov, zakaj vsako podjetje potrebuje strokovnjaka za družbene medije:
- 1. Prodaja / potencialni kupci: Končni cilj katere koli tržne strategije je zaslužiti več denarja. Strokovnjaki za družbene medije so zelo usposobljeni za spreminjanje sledilcev v kupce. 75 % podjetij, ki so svoje izdelke tržili na družbenih omrežjih, je poročalo o povečanju prodaje v 12 mesecih. Poleg tega 74 % potrošnikov uporablja družbene medije za odločanje o nakupu.
- 2. Sledenje in merjenje: Preden pridobite prodajo, jo morate izslediti. Strokovnjak za družbena omrežja vam lahko pomaga pri nastavitvi Facebookovih "pikslov", kod za sledenje konverzijam, ciljnih skupin za ponovno trženje in še več. Te bodo pomagale ugotoviti, kako občinstvo napreduje skozi marketinški lijak od pogleda izdelka, potencialne stranke, dodajanja v košarico, prodaje itd.
- 3. Pravočasnost: Za trženjem na družbenih omrežjih je več strategij, kot se zdi na prvi pogled. Strokovnjak ve, kdaj objaviti določene informacije na določenih platformah, da doseže optimalno angažiranost.
- 4. Kakovostno delo: Če želite, da so profili družbenih omrežij vašega podjetja privlačni, potrebujete več kot le nekaj osnovnih slik in nekaj oglasov na Facebooku. Strokovnjaki znajo spodbuditi sodelovanje in komuniciranje z občinstvom na načine, ki presegajo splošne objave.
- 5. Vseživljenjsko učenje: dosledno sledenje vsem najnovejšim trendom družbenih medijev je za povprečnega človeka skoraj nemogoče. Strokovnjaki pa so navajeni na proces vseživljenjskega učenja, ki je potreben za sledenje nenehno razvijajočemu se področju. Večina področij se spreminja vsakih nekaj let, platforme družbenih medijev pa vsakih nekaj tednov! Za vzdržljivost je potrebna posebna vrsta človeka!
- 6. Pridobivanje prepoznavnosti in verodostojnosti: Poleg prodaje je eden glavnih ciljev trženja v družabnih omrežjih oblikovanje podobe vaše znamke. Strokovnjak za družbena omrežja lahko vaši blagovni znamki pomaga do ugodnega spletnega ugleda. To pa se lahko prenese na prepoznavnost blagovne znamke v resničnem svetu. V današnjem času nihče ne zaupa podjetju, ki ni prisotno na družbenih omrežjih. Če želite voditi zaupanja vredno in verodostojno podjetje, potrebujete privlačno prisotnost tudi v družbenih medijih.
- 7. Spremljanje: Ko vodite podjetje, preverjanje Facebooka, Twitterja in Instagrama v vašem podjetju ni prva stvar, ki vam je vsak dan v mislih. Vendar je treba te platforme nenehno spremljati, da se odstrani neželene komentarje, odgovorijo vprašanja in sodeluje s potencialnimi strankami. To je ena izmed mnogih nalog strokovnjaka za družbene medije.
- 8. Povečajte si dolgoročno občinstvo: Trženje ni samo takojšnje zadovoljstvo (čeprav zagotovo obstaja nekaj takojšnjih koristi). Rast uveljavljene publike se pridobiva z velikim strokovnim znanjem na področju družbenih medijev. Ko zagotovite veliko število sledilcev, lahko brezplačno nagovorite tisoče ljudi že s preprosto objavo.
- 9. Targetiranje: Strokovnjaki za družbene medije vedo, kdo je na kateri platformi in kdaj. Imajo tudi veliko informacij o zanimanjih uporabnikov družbenih omrežij, nakupnih navadah in še več. Z vsemi temi informacijami lahko ustvarijo ciljno skupino, ki je popolnoma prilagojena vaši blagovni znamki. To zagotavlja, da so ljudje, ki jim oglašujete, tisti, ki jih bo vaš izdelek najverjetneje resnično zanimal.
- 10. Krizno upravljanje: Slab ugled lahko uniči podjetje. Strokovnjaki za socialne medije so na voljo za takojšen odziv na pomisleke in kritike. Nikoli ne dovolite, da slaba kritika ostane neodgovorjena.
- 11. Povečajte obisk spletnega mesta: premalo je sedeti in upati, da bodo ljudje sami našli vaše spletno mesto. Tja jih je treba voditi! Strokovnjaki za družbene medije oblikujejo vsebine in oglase, ki stranke usmerjajo na vaše spletno mesto.
- 12. Povečajte angažiranost: interakcija z vašimi sledilci jih lahko spremeni v kupce, stranke pa v ponovne stranke! Strokovnjaki za družbene medije spodbujajo sodelovanje v obliki všečkov, komentarjev in delitev, kar posledično spodbuja zvestobo strank. 53 % Američanov, ki sledijo blagovnim znamkam na družbenih omrežjih, je po poročanju bolj zvestih tem znamkam. Podobno je 90 % podjetij poročalo o večji izpostavljenosti iz družbenih medijev!
- 13. Posodobitev: Nekoč so bili dovolj TV, revije, panoji in radijski oglasi. Zdaj morajo podjetja sprejeti strategije trženja družbenih medijev, da bi sledila sodobni dobi oglaševanja. Navsezadnje so družbeni mediji dokazano učinkovitejši od drugih oblik oglaševanja.
- 14. Prihranite denar: vsi želijo videti rezultate, ne da bi porabili preveč denarja. Če je narejeno pravilno, lahko trženje v družbenih omrežjih stori ravno to! Družbena omrežja niso le učinkovitejša od drugih oblik oglaševanja, ampak so tudi cenovno dostopnejša!
- 15. Analitična leča: Torej imate rezultate, kaj pa zdaj? Strokovnjak za družbena omrežja vam lahko pove, kaj ti rezultati pomenijo in kako spremeniti svojo strategijo, če rezultati niso takšni, kot si želite. Ali vaši potencialni kupci ne prinašajo prodaje? Ali vaše sponzorirane objave ne dosegajo želenega odziva? Predan strokovnjak za družbene medije vam bo prinesel potrebne rezultate!
- 16. #Hashtagi: Pravilni hashtagi lahko spodbudijo organsko ozaveščenost vaše blagovne znamke. Hashtagi so uporabni tudi za organiziranje fotografij z dogodkov in podjetjem pomagajo najti občinstvo. Strokovnjaki vedo, kdaj in katere oznake uporabiti!
- 17. Odrežite odpadke: Strokovnjaki za družbene medije lahko optimizirajo oglase in se hitro prilagodijo iz nabora podatkov. Z A / B testiranjem lahko zagotovijo, da ne zapravljate nepotrebnih sredstev. A / B testiranje je, ko se dve ali več različic oglasa preizkušata med seboj, da ugotovita, katera je bolj učinkovita.
- 18. Uporabite podatke v svojo korist: trženje preko Facebooka vam omogoča vpogled v velike količine podatkov z vpogledom v občinstvo. Strokovnjaki za družbene medije lahko te podatke kombinirajo z lastnimi podatki, da dosežete še boljše rezultate. Strokovnjak lahko na primer oglas na Facebooku cilja posebej na uporabnike, ki so že kliknili vaše spletno mesto in imajo zgodovino spletnih nakupov.
- 19. Vodite viralni: Viralna vsebina v družabnih omrežjih je kot oglaševanje od ust do ust v 21. stoletju. 92 % ljudi zaupa priporočilom posameznikov glede blagovnih znamk. Samo predstavljajte si, kaj lahko na tisoče deljenih objav in retweetov naredi za vaše podjetje!
- 20. Personalizacija: Le malo oglaševalskih platform ponuja raven personalizacije, ki jo omogoča oglaševanje v družbenih medijih. Geo-ciljanje in druge funkcije omogočajo tržnikom družbenih omrežij, da prilagodijo vsebino in oglase za različne odseke vaše ciljne skupine.
- 21. Sledite donosnosti naložbe: težko je natančno določiti, kakšna je vaša donosnost naložbe, ko gre za trženje v družbenih omrežjih. Strokovnjak ve, kaj je treba gledati in kako izračunati rezultate. Trženje družbenih medijev je izjemno sledljivo. Izkušen prodajalec družbenih omrežij lahko meri prodajo, obisk spletnega mesta, prenose aplikacij, naročnine na e-pošto in še več. Poleg tega lahko rezultate primerjate s časom in denarjem, porabljenim za določanje donosnosti naložbe.
- 22. Nujnost: Ljudje danes najprej raziskujejo po spletu, tako da, če vaše podjetje ne deluje na družbenih omrežjih, tega nihče ne bo jemal resno. Potrebno je več kot le imeti Facebook stran, potrebna je aktivna in uspešna prisotnost na vseh kanalih.
- 23. Izkušnje: Strokovnjaki za družbene medije imajo izkušnje. Znajo ustvariti oglase, optimizirati vašo kampanjo in jo prilagoditi! Na podlagi industrijskih izkušenj vedo, kaj deluje in kaj ne. Tega se ne morete naučiti samo iz Googlanja.
- 24. Merjenje in poročanje: Obstaja veliko elementov za analizo in podatkovnih točk, ki so na voljo za vpogled v družbene medije. Nekateri potrebujejo ure, da pravilno sledijo, merijo in pravilno analizirajo. Imeti strokovnjaka, ki ve, katere podatkovne točke so najbolj dragocene in priprava mesečnih poročil za podjetje, je ključnega pomena. Strokovnjaki lahko tudi ugotovijo, ali je kampanja za trženje družbenih medijev usmerjena v pozitivno ali negativno smer, in ponudijo pomoč pri načrtovanju za prihajajoči mesec.
- 25. Glas: doslednost je ključnega pomena! Če strokovnjak oblikuje objave vašega podjetja, lahko zagotovite skladen glas v vseh vsebinah. Je vaša znamka duhovita? Resna? Strokovnjak za družbena omrežja bo zagotovo poosebil osebnost vaše blagovne znamke.
- 26. Natančno ciljanje občinstva: ko oglašujete na televiziji, nimate večjega nadzora nad tem, kdo te oglase vidi. Samo upati morate, da vaša ciljna publika ob pravem času gleda pravi kanal. Z objavami v družbenih omrežjih lahko strokovnjak na podlagi obsežne banke podatkov natančno določi vaše popolno občinstvo. Ko je občinstvo optimizirano, se bodo oglasi prikazovali pravim ljudem. Tako vam ni treba zapravljati denarja za prikazovanje oglasov ljudem, na katere se ne nanašajo.
- 27. Analiza konkurence: Ena izmed odličnih lastnost družbenih medijev je, da vas ne poveže samo s svojim občinstvom, temveč tudi s konkurenco. Strokovnjaki za družbene medije lahko analizirajo račune vaših konkurentov, da ugotovijo, katere strategije jim ustrezajo in kje so njihove šibke točke.
- 28. Sprostitev: upravljanje družbenih medijev in trženje sta lahko stresna. Je pa enostavno za nekoga, ki je temu posvetil svoje življenje. Umirite se, sprostite se in prepustite trdo delo strokovnjaku.
- 29. Takojšnje povratne informacije: oglasi se dolgo načrtujejo in še več časa potrebujejo, da začnejo ustvarjati odzive. Pri družbenih omrežjih so objave in odzivi takojšnji. To vaši blagovni znamki omogoča, da v realnem času izkoristi trenutne dogodke in začne takoj slediti odzivom.
- 30. Hitro rastoče področje: samo oglasi in reklamni panoji ne bodo več zadostovali, brez, da bi delali v povezavi z družbenimi mediji. Radio je potreboval 38 let, da je dosegel 50 milijonov uporabnikov, medtem, ko je Facebook v manj kot letu dni dosegel več kot 200 milijonov uporabnikov! Strokovnjak za družbena omrežja lahko modernizira tržne strategije vašega podjetja. Prav tako lahko nenehno posodablja strategije, ko bodo platforme družbenih medijev rasle in se razvijale.
- 31. Pripovedovanje zgodb: Obstaja zelo različen nabor spretnosti, povezanih s trženjem v družbenih medijih. Biti dober pisec ni dovolj. Strokovnjaki za družbene medije so več kot le dobri pisci. Znajo tudi poskrbeti za jezik za določeno ciljno skupino in kako v kratkem tweetu ali objavi na Instagramu sporočiti veliko informacij.
- 32. Oglašujte, ne da bi bili očitni: ljudi lahko odvrnejo oglasi, ker jih vidijo kot poskus nadzora nad njihovim razmišljanjem ali ravnanjem. Oglasi v družbenih omrežjih pa lahko rešijo ta pojav. Sponzorirane objave so videti kot objave vaših prijateljev na Instagramu ali Facebooku. S to tehniko je manj verjetno, da bo vaše občinstvo zavrnilo vaše oglase. Strokovnjak za družbene medije je vešč pisanja oglasov, ki ne zvenijo kot ti. Tako lahko ustvarijo več potencialnih strank in povečajo prodajo, kot tradicionalni oglasi.
- 33. Motivacija: družbenim medijem ne morete slediti, če za to nimate motivacije. Zraven morate uživati, da boste v tem dobri, saj se vedno nekaj spreminja in vedno se je treba nečesa novega naučiti. Strokovnjaki za družbene medije postanejo strokovnjaki, ker imajo motivacijo, da sledijo spremembam.
- 34. Prihranite čas: upravljanje družabnih omrežij je izjemno dolgotrajno. Prepustite strokovnjaku, ki se mu ima čas posvetiti, ker je to njihova naloga. Za podjetje lahko dodaten strošek, če nekdo vešč česa drugega, preživi veliko časa za upravljanje družbenih omrežjih, kar pomeni, da dejansko izgubljate denar. Bolje je, da najamete strokovnjaka.
- 35. Zapleteni pogoji: Ali kdo dejansko prebere pogoje Facebooka ali Twitterja? Ja! Vaši strokovnjaki za družbena omrežja to počnejo. Strokovnjaki se zavedajo tudi najobsežnejših in zapletenih pravil. Zagotovijo lahko, da stran vašega podjetja ne bo blokirana zaradi kršitve niti najbolj zapletenih pogojev. Ali ste na primer vedeli, da Facebook ne dovoljuje oglasov s slikami, ki vsebujejo več kot 20 % besedila?
- 36. Poslovna izkušenost: družbeni mediji za podjetja se zelo razlikujejo od uporabe osebnih. Nekdo, čigar znanje o upravljanju družbenih medijev v celoti izvira iz njihovega osebnega računa, ne bo razumel sveta sponzoriranih objav, SEO in kampanj za pridobivanje potencialnih strank. Strokovnjak mora poznati osebne in poslovne meje družbenih medijev in vedeti, kdaj uporabiti katere strategije.
- 37. Stalni stik: Družbeni mediji vam omogočajo, da ostanete v stalnem stiku s svojimi strankami / bazo oboževalcev. V realnem času se lahko odzovete na komentarje, odgovorite na vprašanja in odstranite neželeno pošto. Če imate strokovnjaka za socialne medije, ki upravlja račune vašega podjetja, pomeni, da bo tam vedno nekdo, ki bo občinstvu sporočil, da je na drugi strani oseba.
- 38. Trženje vplivnežev: 84 % tržnikov načrtuje, da bodo letos izvedli vsaj eno marketinško kampanjo v sodelovanju z vplivneži. Če želite, da vaše podjetje sledi trendom, boste morali sprejeti enake strategije. Strokovnjaki so pri trženju vplivnežev pred odlično priložnostjo. Lahko najdejo popolnega vplivneža, ki bo koristil vašemu poslu!
Si tudi vi želite strokovnjaka za družbene medije? Kontaktirajte nas! Naša ekipa bo za doseganje vaših ciljev testirala, raziskovala, analizirala in vam z najnovejšimi ugotovitvami ter primeri dobrih praks pomagala pri razvoju digitalnih strategij. Pomagali vam bomo pri odločanju kateri digitalni kanali so najcenejši, najuspešnejši, najprimernejši za vašo blagovno znamko, ciljno publiko ali izdelek. Priporočali vam bomo tipi oglaševanja, ki vam bo prinesel najboljše rezultate. Poskrbimo tudi za vsebinski del, upravljanje družbenih omrežij ter integracijo analitičnih orodij.