Adon logo

Kako pripraviti uspešen spletni oglas?

V poplavi oglasov na spletnih mestih, družbenih omrežjih in Google-u je zelo pomembno, da izstopate in na potencialno stranko naredite res dober vtis. Najprej morate seveda definirati cilje oglasne kampanje, saj ni vseeno ali je cilj kampanje brand awareness, pridobivanje kvalitetnih leadov, prodaja ali klik na stran.

V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj smernic kako pripraviti oglas, ki bo dosegal vaše zastavljene cilje.

MANJ JE VEČ

Pri spletnih pasicah in oglasih za družbena omrežja moramo biti pazljivi, da s preveč informacijami in nepomembnimi elementi ne zmedemo uporabnika. Na spletu velja pravilo, da uporabnik opazi oglas v prvih treh sekundah. Če ga oglas ne bo prepričal, bo uporabnik podrsal po strani naprej. Zato je res pomembno, da preden pripravljamo oglase definiramo cilj oglasa (klik na stran, prodaja, pridobivanje leadov …) in primarno sporočilo s katerim dosežemo kaj želimo, da uporabnik stori.

Sliši se dokaj enostavno, v praksi pa zna to povzročati kar nekaj težav, saj večina ljudi, želi že s spletno pasico ali oglasom na družbenem omrežju povedati celotno vsebino kampanje. Za pripravo uspešnih spletnih pasic in oglasov za družbena omrežja je potrebno kar nekaj tehnično oblikovalskega znanja in izkušenj ter seveda dobra in privlačna vsebina.

vzorcna slika 1

BERLJIVOST

Uporabite fonte, ki so lahko berljivi. Oglasi so manjših dimenzij, lahko tudi animirani. In kot smo že prej omenili, ga zaznamo le za kratek čas. Zelo pomembno je, da ko ga zaznamo, lahko hitro preberemo vsebino oglasa. Za še boljšo opaznost pomembnih informacij pazimo tudi na konstrast. Kadar je ozadje svetlejše, uporabimo temnejšo barvo pisave in obratno.

vzorcna slika 2

LJUDJE SMO VIZUALNA BITJA, OGLAS MORA PRITEGNITI

Za podporo vsebinskemu deli spletnega oglasa uporabite vizualne elemente. Če na spletni pasici ne poudarjate določenega produkta ali nimate lastnega materiala, posezite po fotografijah, ilustracijah ali video posnetkih iz knjižnic.

PAZITE NA CELOSTNO GRAFIČNO PODOBO ZNAMKE

Kreativa na oglasih naj se ujema s celostno grafično podobo znamke. Saj z oglasi ne samo oglašujete trenutne akcije, ampak se novim potencialnim strankam prvič predstavljate. S tem skrbimo tudi za prepoznavnost blagovne znamke in zavedanje o njej.

PAZITE, DA NE BOSTE ZAVAJALI

Ko spletni uporabnik klikne na vaš oglas, pričakuje, da bo dobil kar je oglaševano v oglasu. Ne izpostavljajte neresničnih informacij. Pazite tudi, da ko uporabnik iz oglasa pride na vašo spletno stran, najde vsebino, ki jo oglašujete. Uporabnik, ki pride na stran z namenom in ne bo našel iskane vsebine v prvih 10 sekundah, bo vaše spletno mesto zapustil in ga boste težko prepričali k ponovnemu obisku.

JASNO POKAŽITE, KAJ ŽELITE OD UPORABNIKA

Spletnim uporabnikom dajte jasno vedeti, kaj želite da naredijo. Poziv k dejanju naj bo čim bolj jasen, da bo uporabnik vedel kaj more storiti in kaj lahko pričakuje v nadaljevanju (»prenesi katalog«, »naroči sedaj«, »preveri ponudbo«, »izkoristi popust«). Pri pasici je pomembno da je da poziv k dejanju jasen, navadno ga izpostavimo z gumbom.

Uspešna oglasna kampanja ni odvisna le od izgleda pasice

Zavedati se moramo, da je sama priprava oglasa sicer pomembna, ampak uspešnost kampanje ni odvisna le od tega, temveč od celotne strategije oglasne kampanje. Pri spletnem zakupu je potrebno poleg dimenzij paziti še na pozicijo oglasa. Je to na naslovnici, v rubriki, članku, na začetku ali na koncu strani … Ko pripravljajte oglas imejte v mislim, koga ciljate in kje se ta ciljna skupina nahaja ter oglas temu primerno prilagodite.

Preden se lotimo oglaševanja, je potrebno dobro načrtovati vsak segment kampanje glede na cilje in določene ciljne skupine. Poleg dobrega načrtovanja kampanje, priprave medijskih načrtov in dobrega dizajna oglasov pa ne gre zanemariti pomembnosti pristajalne strani. Stran na katero pripeljete potencialne stranke mor biti smiselno postavljena, nuditi mora vse potrebne informacije in pravo mero kvalitetne vsebine. Predvsem pa mora biti pregledna in lahka za uporabo. Potencialna stranka mora do ključnih informacij priti le v nekaj sekundah z nekaj kliki.

Ne pozabite, dober načrt, dober dizajn in premišljeno medijsko planiranje, vam lahko skupaj prinesejo odlične rezultate. Ekipa AD ON vam z veseljem priskoči na pomoč pri katerem koli od teh korakov, na voljo pa smo vam tudi za svetovanje.

Trust us with your wishes

Want to know more about us or talk business? Call us
+386 2 292 61 01 Mateja

Do you want to visit us? You are invited to a cup of coffee.
Tržaška cesta 85, 2000 Maribor

info@adon.si