Adon logo

Se bo pristop digitalnega marketinga spremenil zaradi Covid-19?

vir slike: https://edition.cnn.com/2020/03/26/business/social-distancing-brand-logos-coronavirus/index.html

Razmere okrog nas so se bistveno spremenile. Nihče ni pomislil, da se bomo znašli v takšnem položaju in nanj vsekakor nismo bili pripravljeni. Trenutno se svet bori proti učinkom virusa, pri tem pa ni obremenjeno le zdravstvo pač pa tudi gospodarstvo, saj podjetja eno za drugim ugašajo. V revitalizacijo gospodarstva bo treba vložiti veliko truda, načrtovanja in virov, posebej pomembno vlogo pri tem bo igrala tudi dobro razvita strategija digitalnega trženja.

Zakaj težave?

Vse kaže, da virus Covid-19 ne bo kmalu izginil. Posledica ukrepov boja proti virusu je zapiranje podjetij, kar pomeni, da je veliko ljudi že ali pa še bo izgubilo službe. To vodi do manjše finančne moči prebivalstva, ljudje imajo manj denarja za nakup tega, kar podjetja ponujajo, in to se bo nadaljevalo še nekaj časa. Nezmožnost privabljanja novih in oskrbe obstoječih strank je oslabila podjetja, ki imajo omejena sredstva za zagon in ohranjanje svojega poslovanja.

Kakšne spremembe se obetajo na področju digitalnega marketinga?

Učinki koronavirusa so več kot očitno vplivali na poslovni model klasičnih prodajaln (fizično prodajno mesto), vendar pa digitalni prostor pomeni žarek upanja. Podjetja, ki prvotno niso bila naklonjena spletnemu poslovanju zdaj pripravljajo načrt, kako uporabiti digitalno trženje. Ker je internet glavno sredstvoza komuniciranje, lahko vidijo, kako se vse več strank odloča za nakupovanje preko spleta.

Čas je, da premislimo o zastarelih trženjskih strategijah, orodjih in procesih, ki so bili načrtovani, in jih oblikujemo v skladu s potrebami tržnih razmer COVID-19.

3 velike spremembe digitalnega marketinga zaradi COVID-19:

1. Strategija

Od storitev za razvoj spletnih strani, do upravljanja družbenih medijev in storitev za razvoj blagovne znamke, se vsak vidik digitalnega marketinga začne z oblikovanjem konkretne strategije. Najbolje je, da se najprej osredotočimo na spremembo trenutne strategije:

Pričakovane spremembe:

COVID-19 je povzročil efekt valovanja spletnega trženja in grafi ponudbe in povpraševanja so bili znatno izkrivljeni. To so vprašanja, ki jih je treba izpostaviti:

Kakšne so spremembe v potrebah kupcev?
Kako je pandemija spremenila proračun?
Je ciljni kupec še vedno 'tarča'?
Je trenutni izdelek ali storitev primeren za ciljno stranko?

Verjeli ali ne, uporaba cene na klik (CPC) v času koronakrize prinaša več donosa. Ker je ponudba blaga omejena, je na vodilnih tržnih kanalih manj oglasov, vključno z Google Ads, Twitter Ads in Facebook Ads.

Kako zmagati:

Ključno je razumevanje temeljnih težav strank in oblikovanje novih strategij zanje. Na primer, ljudje manj uporabljajo možnost iskanja »blizu mene«, namesto tega kot ključno besedo raje izberejo »dostava«. Skladno s tem je treba načrtovati spremembe in oblikovati prizadevanja, da pripeljemo stranko na želenitrg.

2. Vsebina družabnih medijev

Trženje na družabnih omrežjih ostaja temeljna prioriteta vsakega podjetja, ki deluje preko spleta. To je medij, ki je potrošnike zelo navdušil, vendar pa je zaradi koronavirusa nujno, da podjetja oblikujejo vsebino v družabnih omrežjih tako, da se odzovejo strankam brez izgube časa.

Kakšne spremembe vnesti?

Kako personalizirati vsebino sporočila?

Najprej je treba oglas spremeniti glede na prevladujoče pogoje. Kupca je treba poučiti o tem, kako jim lahko vaš izdelek ali storitev v času krize pomaga. Drugič, podjetja morajo razumeti, da se ljudje soočajo z različnimi stiskami glede na njihov trenutni položaj. Potrebe kupcev, ki so prestali fazo epidemije so drugačne kot potrebe tistih, ki živijo v skupnosti, ki se še bori ali pripravlja na najhujše.

Torej, prilagajanje postaja ključno!

3. Blagovna znamka

Stranka mora vedeti, da ji v težkih časih stojite ob strani. Eden izmed boljših načinov za izraz empatije in razumevanja je spreminjanje identitete blagovne znamke. Skrajni čas je, da se podjetja osredotočijo na svojo blagovno znamko in jo prilagodijo normam COVID-19.

Kako zmagati?

Ste v zadnjem času opazili, da ima MakeMyTrip na logotipu svoje aplikacije masko? Podobno so bili spremenjeni McDonalds, štirje obroči Audija in W pod Volkswagnom, ki nakazujejo družbeno distanciranje. To je strankam dalo jasno sporočilo.

Povzemimo!

Spletno poslovanje je soočeno z novimi izzivi, obstali bodo tisti, ki se znajo prilagajati novim razmeram in potrebam potrošnikov. V AD ON smo na tovrstne izzive pripravljeni s pravim znanjem in izkušnjami, ki vam bodo pomagale vzpostaviti pametno, sodobno poslovanje in povračilo izgubljenega tržnega deleža. Lahko ste prepričani, da bomo za vas izbrali najboljši pristop v vseh korakih strateškega načrtovanja in upravljanja blagovne znamke.