Adon logo

Vpliv koronavirusa na digitalno trženje in učinkovite rešitve

Hiter pregled nekaterih strateških korakov, ki vam lahko pomagajo pri vašem digitalne trženju in e-trgovanju v času koronavirusa.

Kako koronavirus spodbuja nove spremembe v digitalnem trženju?

Karantena v času koronavirusa je ustavila številne poslovne procese, od proizvodnje, dobavnih verig do logistike in trženja. Nekatera podjetja so začasno zaprla ali ustavila svoje dejavnosti digitalnega trženja zaradi varnosti in zdravja svojih zaposlenih. Če ste se znašli v tem položaju, se bo to izrazilo z zmanjšanim spletnim prometom, prodajo, angažiranostjo in komunikacijo.

Digitalno trženje ni hitra rešitev za pridobitev novega zagona in vam ne daje vidnosti čez noč. Če uporabljate tehnike digitalnega trženja, kot sta optimizacija iskalnikov (SEO) ali trženje v družabnih omrežjih (SMM), se verjetno že zavedate, da vaše izvedbe potrebujejo tri do štiri mesece, da pokažejo rezultate.

Če se torej odločite, da boste prenehali delati na področju digitalnega trženja, boste po približno četrtletju zaznali močan padec.

Rešitev

To je težaven čas za vse. Kot delodajalec boste morali motivirati svoje delavce, da se delo ne bo zavleklo ali ustavilo. Delo od doma bo v veliko podporo vašim zaposlenim, tudi vašemu digitalnemu trženju.

Toda pomembno vprašanje pri tem je, kakšnim strategijam naj sledijo digitalni prodajalci?

Vedenje kupcev se je močno spremenilo. Danes smo lahko priča drugačnemu potrošniku. Kot smo že omenili, so trgi zaprti, potrebščin ni na zalogi ali se prodajajo po 30 do 50 odstotno povečanih cenah. Ljudje raje ostanejo doma, nekateri so izgubili službe in imajo malo virov zaslužka. Ta vedenjski premik je spremenil tudi tržne strategije.

Razvijte kratkoročno strategijo in opazujte, kako se odvijajo razmere na trgu

Nasvet za digitalno trženje je - bodite prilagodljivi. Če v vaši strategiji digitalnegatrženja obstaja prostor za spremembe, se boste lahko prilagodili vsaki situaciji.

Katera strategija ustreza vašemu podjetju in katera ne? V celoti jo je mogoče izmeriti šele po njeni izvedbi. Vaša strategija digitalnega trženja mora biti dovolj prilagodljiva, da se lahko sproti spreminja.

Če se vrnemo k trenutni koronski situaciji, boste morali razviti drugačno, kratkoročno strategijo. Začnete lahko z:

  • razumevanjem občinstva,
  • ocenite, ali obstaja povpraševanje po vašem izdelku,
  • ocenite količino prometa na spletnem mestu in njegov vir,
  • opazujte, kako se uporabniki obnašajo na vašem spletnem mestu.

Glede na te dejavnike pripravite tržno strategijo. Če je povpraševanje po vašem izdelku veliko, lahko z lokalnimi izvedbami pritegnete ogromno prometa. In če nesodite v to kategorijo, jih lahko privabite tako, da ponudite popuste in posebne ponudbe, kot je npr. brezplačna dostava.

Večji poudarek na plačilu na klik (PPC)

Verjeli ali ne, uporaba cene na klik (CPC) v času korona krize prinaša več donosa.Ker je ponudba blaga omejena, je na vodilnih tržnih kanalih manj oglasov, vključno z Google Ads, Twitter Ads in Facebook Ads.

Tako prometa kot iskanj je veliko, vendar se konkurenca in stroški plačljivih oglasov zmanjšujejo. To je lahko odlična priložnost za vaš izdelek ali storitev, da pridobi prepoznavnost, povečate promet in prodajo.

SEO, SMO in PPC lahko v svojih strategijah digitalnega trženja kombinirate. Kako začeti s plačilom na klik?:

  • Določite cilje oglasov in oglaševalskih akcij,
  • Odkrijte najboljši trženjski kanal,
  • določite svoj prodajalni lijak,
  • ppazujte rezultate in izboljšajte svojo izvedbo.

Organizirajte spletne seminarje in oddaje v živo

Spletni seminarji in spletne oddaje so se v zadnjem času pojavili kot odlično tržnoorodje.

Pravzaprav je to danes najbolj privlačna vrsta vsebine. Statistični podatki kažejo, da več kot 80 % uporabnikov raje gleda videoposnetke podjetij, kot pa bere njihove bloge ali preleti besedila objav na socialnih omrežjih. To priložnost lahko izkoristite, da se bolj povežete s svojim občinstvom in sčasoma pridobite nove prijave in povečate prodajo.

Če so bili vaši fizični dogodki, kot so lansiranje izdelkov in marketinški seminarji odpovedani ali preloženi, lahko še vedno uberete to pot. Preprosto pripravite strategijo vsebine, izberite pravo platformo in že ste pripravljeni na svoj webinar ali spletno oddajo.

Hitri nasveti za lažji začetek webinarja ali prenosa v živo:

  • vedno predhodno opravite preizkus v živo,
  • uporabite vprašanja, ki ste jih postavili za temo bloga,
  • vnaprej promovirajte dogodek v družabnih omrežjih,
  • dobro načrtujte vsebino in kontekst spletnega seminarja,
  • v zadnji točki boste morali izkopati trende in poiskati strokovnjaka ali dva, ki bosta prisotna na vašem dogodku.

Za konec

Ko promet in prodaja upadata, veliko število prodajalcev pozabi na svoje stranke.Osredotočeni so predvsem na prodajo. Kdo pa ustvarja prodajo? Seveda vaše stranke. Če jih pozabite, jih boste izgubili. Pridobivanje novih strank po zaključku karantene je zapleteno. Najboljša praksa je torej, da jih nikoli ne pozabite. Z njimilahko ostanete povezani na družbenih omrežjih. Samo prijazni opomin - družbenaomrežja so marketinški kanal, vendar to ne pomeni, da ga morate vedno uporabljati za trženje svoje blagovne znamke. Z njim raje sodelujte s sledilci, poslušajte njihove zgodbe in jim povejte svoje ter se odzivajte na njihove komentarje in omembe.